BĂŞINI FEMEIEŞTI

JURNALUL UNUI SCRIITOR PERVERS (27 decembrie, BĂŞINI FEMEIEŞTI)

M-am îndeletnicit cu bunul obicei de a-mi plasa o bobiţă de propolis (din ciutura albinelor, de la mama lui) pe dinţi, înainte de culcare. Omoară tot! Fute toţi microbii şi cre’că le fute şi mamele şi taţii. Eu nu m-am oprit aici şi îmi bag o bobiţă şi în anus ca să mă oblojească de hemoroizi. Dimineaţa le scot şi le miros. Culmea! Aia din gură pute mai rău decât aia din găoz. Aia din găoz miroase ca pizda lu’ D., o fostă gagică de-a mea. Ea nu se prea spăla în vagin că cică nu e bine. Se curăţă singur, mă! Nu e bine… Avea o pizdă complicată. O pizdă multistrat cu clitorisul de negăsit. Nu-i dau numele că poate o mai fut, că mă futea binişor mititica. Avea un joc din cur foarte intrigant de parcă era bicicletă d-aia ţărănească, cu lanţ de draglină. În pizda ei, pula mea era ca o popică la bowling. Mă futea în strike-uri. Ce pulă ai, pisoi… Cred că aşa le spună tuturor… Deci am pulă de pisoi. E bună şi asta.
În douăşopt de ani de viaţă am învăţat două lucruri şi credeţi-mă dragi futălăi şi muiste că nu am de gând să mai învăţ altele. Am învăţat să mă încred mult în lichide şi deloc solide şi că dacă nu o respecţi pe mă-ta, n-o să respecţi nicio femeie din lume. Deci, trateaz-o pe mă-ta cum se cuvine, vorba lu MR. T, negroteiu’ ăla cu creastă. Ai grijă să aibă dinţi în faţă indiferent de etate şi dă-i bani să meargă la Govora la tratament! E suficient şi vei putea respecta femeile.

blog_fart-1

Ai mirosit vreodată băşină de femeie? Nu?! Dacă suporţi mirosul băşinilor prietenei tale atunci e potrivită să o iei de nevastă. Ăsta e principalul criteriu şi nu altele. Las-o să-i pârâie bucile şi aruncă-te în briză! Dacă-ţi dau lacrimile ca la ceapa roşie, fugi de ea… Înseamnă că e o femeie a dreacu. Îşi va face copii urâţi şi proşti şi îţi va mânca sufletul. PÂÂÂÂRŢ!
Odată cu venirea iernii, pizdele intră în depresie. D-aia nasoală, nu jucărie. Grasele se consideră şi mai grase, iar slabele şi mai slabe. Nimic nu le mai mulţumeşte. Te cerţi cu maimuţa ta şi când o ai înfiptă în pula. Ţi-ar scoate ochii cabrată pe tine una-două. Ceva nu-i convine ei… Tu nu o observi, dar ea plânge pe ascuns. Nu ştie de ce, dar plânge. Aşa fac toate proastele. În ajunul Crăciunului sau în seara de Crăciun pizdele pişă ochii în neştire. Aşa e neamul pizdesc. Nu ai ce să le faci. Sunt lacrimogene precum gazele alea. Să-mi spună mie una că n-a plâns deloc în ultimele 5 zile că-i mănânc pizda cu castane coapte! Serios! Dacă vrei să ştii când o femeie are chef de pulă aplică metoda stradală. Dacă o întâlneşti pe stradă, cheamă un maidanez la mângâiat lângă voi şi ăla îi va băga botu’ între craci imediat. Cuţu-cuţu şi HAŢ la cameltoe! Mirosul de ovul nefutut îl înnebuneşte. Ham-ham-ul o ia razna. Nu mai ştie de capul lui. Dacă pizdoasa are căţel de companie şi ăla de manifestă la fel. E clar. Tipa e nefutută rău şi trebuie să persişti că poate o să ai vreo bucurie la melc.
Pula mea… Vine 2013-le. Am planuri să mă îndrăgostesc, dar la cât de bine cunosc eu femeile, nu cred că voi reuşi. Mă îndrept cu paşi repezi spre poponărie… Sunt nenorocite, dă-le în căcat! Sunt rele şi superficiale. Mai ales oltencele. Aici e patria nasului mare şi a pizduţelor cu moţ de curcan. Asta e! Eu vă îndemn să comandaţi romanul GAYZER la e-mail andrei_liviu_adrian pe yahoo.com. E ţâţă de mâţă mai ales că onorez şi comenzi externe. Vă pup pe toţi pe care nu pot să vă fut! Pa pa!

 

Sursa: Liviu Andrei

Lasă un comentariu