Bile, cercei și urechi de șobolan în pulă

Nu-i nimic mai important pe lumea asta decât satisfacerea femeii. Sunt unii care își bagă ÎN sau PE pulă tot felul de acareturi: bile, cercei, urechi de șobolan. Eu m-am limitat la piercinguri. Am o bară de limbă cu două bile și o banană de sprânceană. Rup cu ele. Astea sunt cel mai ușor de pus și nu merită să mă cac în sus ca să vă explic. Se dă o gaură și gata. După experiențele de pârnăiași ale lui Adi B. și S.B., bilele se confecționează din coada de la periuța de dinți sau din curul de la sticla de șampanie. Forma sferică nu e obligatorie. Bila trebuie doar să fie băgată și să rupă pizda în individă. Unii pușcăriași exagerează și își tunnează carbasanul cu tot felul de figuri geometrice. Unii și-au făcut adevărate drugi de porumb. Adi B. și-a realizat o pulă de zici că e pistolul ăluia din Adio Arme:

BĂ, LIVACHE! CÂND AM IEȘIT DIN PÂRNAIE AM PRINS-O PE UNA NELA LA O NUNTĂ! AM VĂZUT CĂ JUCA ȘI RÂNJEA LA MINE… AVEA UN CUR SPART. ȚĂRANCĂ PRIPĂȘITĂ. AM PRINS-O LA NEGURĂ, I-AM PUS CUȚITU’ LA BEREGATĂ ȘI AM TRAS-O LA VALE. CÂND I-AM BĂGAT-O PE JIPATA ȚIPA DE ZICEAI CĂ-I CREȘTE UN BONSAI DIN VULVĂ. I-AM FĂCUT PIZDOIUL HARCEA-PARCEA. Nu există lame și cuțite în pușcărie. Există ceva mai hoț. Se înlătură hârtia de la filtrul de țigară, apoi se arde și bătătorește între degete pănă ce părul ăla de cămilă (sau de dreacu e) devine tăios ca Hatori-Hanzo. Cu ăla îți crestezi cariciul ca să bagi bilele. Fiind foarte vascularizată, pula face zgaibă imediat.

Unii mai folosec firul de păr de cal înnădit pentru a vătăma pizda. E o frecție. Cea mai bună chestie, în lipsă de sex-shop, sunt urechile de șobolan. Întâi se prinde șobochițul. Apoi îl amorțești cu bocancul, dar să nu fie mort și îi decupezi urechile cu lama confecționată din filtru. Cureți părul de pe urechi, îți faci două crestături subțiri și îți altoiești cleanul cu ele. Urechiușele vor prinde viață și sângele tău le va hrăni. Când pula e culcată ele vor sta pleoștite. Când ești gata de pizdă, ele se vor ciuli ca la câinele lup. O rupi și pe lărgitura de Alina Plugaru când dai cu Șoricescu în ea. Problema e că nu trebuie să cauți un șobolan foarte mare ci unul mai mic pentru că nu poți să-ți faci un monstru de pulă, care să arate ca o tulpină de pom cuprinsă de ciuperci otrăvitoare. Penisul trebuie să arate precum steagul dacilor: ȘERPĂLĂUL CU CAP DE LUP. Cred că și ei își puneau urechi pe car. Cel mai tare acaret pulistic l-am văzut în filmul Nemuritorul. Un vrăjitor avea o spirală de metal pe carici. Pula lui zeceai că e arma lui Scorpion din Mortal Kombat. A prins o curvă și a compostat-o. S.B. mi-a povestit că în pârnaie i-a tras-o lui unu care era poreclit SOPHIA LOREN: BĂI, LIVA… ERA MAI FRUMOS CA O FATĂ, DAR ERA LARG ÎN CUR. AM BĂGAT TOATE BILOASELE ÎN EL ȘI MI-A DAT 5 ȚIGĂRI. NORMAL CĂ AM VĂRSAT ÎN EL. Știu că am fost foarte didactic azi, dar mi-a plăcut să vă predau acest curs pulistic

sobolan

7 gânduri despre &8222;Bile, cercei și urechi de șobolan în pulă&8221;

  1. Acum o lună am mi-am băgat o bila in penis si sa prind carne pe ea vrea ca nu mai merge invartita iar un orificiu dintre cele 2 găuri făcute cu daltita nu sa inchis acum ă început să iasă un lichid alb într-una ceva sfaturi cum sa o scot afară ma poate ajuta si pe mine cineva va multumesc

    Apreciază

    • Nu o da afarâ dacâ sa infectat ia antibiotic o sâptâmînâ si nai nici pe dracu eu am avut 21 bâgate cu lama dacâ ei antibiotic nu ai nimic si cu carnea crescutâ e o prostie de la fraieri tie îti creste carne în pulâ stai linistit nu ai nimic continuo si bagâti.

      Apreciază

    • Le poți pune in cur
      Să dai si cu spirt sa nu te infectezi si de preferat să îți bagi si doua ciocane in cur sa prinzi putere cand bagi carbahalul in femeie.

      Apreciază

Lasă un comentariu